Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna firmy to jej pierwszy kontakt z otoczeniem, który pozwala na ujednolicenie oraz utrwalenie w umyśle konsumenta. Dzięki odpowiedniemu brandingowi, czyli budowaniu świadomości marki, otoczenie rejestruje oraz zapamiętuje pozytywny i unikalny wizerunek danej firmy. Produkt lub usługa muszą być bowiem spójne pod względem logo, hasła reklamowego czy oprawy wizualnej, skierowane do danego odbiorcy i kojarzone z najwyższą jakością. Dopiero wtedy, przekaz reklamowy może być skuteczny, a marka zyskuje stałych klientów.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu, uwzględniając unikalną specyfikę klienta, będąc dalekowzrocznymi w działaniach oraz opierając się na istniejącej modzie i trendach, nasza agencja interaktywna kreuje kompletne systemy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw.  Zamykamy je w specjalnych dokumentach do użytku wewnętrznego dla firm, czyli we wzornikach identyfikacji wizualnej. Wzornik zawiera komplet informacji o symbolu firmy, poprawności jego stosowania na różnych nośnikach, wersjach kolorystycznych, szablonach listowników, kopert, wizytówek, reklam prasowych, gadżetów, tablic informacyjnych i innych.

Przyjazne
Wsparcie
Techniczne
Pozycjonowanie
Stron Internetowych
SEO
Prezentacje
Multimedialne
Projektowanie
Responsywnych
Stron/Serwisów
Internetowych
Aplikacje
Mobilne
IOS
Android
Windows Phone
Przyjazne Wsparcie Techniczne
Pozycjonowanie Stron Internetowych SEO
Prezentacje Multimedialne
Projektowanie Responsywnych Stron/Serwisów Internetowych
Aplikacje Mobilne IOS Android Windows Phone

share on